Přihlášení certifikátem se nepovedlo

Pro určení příčiny a následnou nápravu potřebujeme vaši součinnost. Řiďte se prosím přesně následujícími pokyny:

A) Tento web nemůže poskytnout zabezpečené připojení

zkontrolujte, zda jste použil(a) správný certifikát (bude nutné zavřít a opětovně otevřít prohlížeč), případně kontaktujte IT ve Vaší společnosti

B) Certifikát je OK

Jste-li externí dodavatel (DN obsahuje OU=EXT) musíte nejprve přistoupit na mail.cetin.cz a tam si změnit první vygenerované heslo. Případně kontaktujte vašeho garanta

Ostatní:
1) udělejte screenshoot úspěšného přihlášení na výše uvedenou testovací stránku, vložte jej do mailu a

2) znovu se zkuste přihlásit na naši partnerskou zónu a doplňte do mailu i JMÉNO a PŘESNÝ ČAS tohoto pokusu a

3) mail odešlete na Produkt-MMO@cetin.cz

 

  • Vypršela-li platnost Vašeho certifikátu, musí o něj požádat Vaší společností zmocněná osoba.