Transparentní ethernetové propojení pro firmy s centrálou
CEM (Carrier Ethernet Multi)
CEM je optimální variantou pro koncové zákazníky, kteří vyžadují premiové ethernetové propojení pobočkové sítě s centrálou garantující vysokou transparentnost (VLAN, L2/L3 protokoly či vysoké MTU) a dostupnost (SLA).
Benefity
  • geografická flexibilita v umisťování koncových lokalit a centrály,
  • podpora L2/L3 protokolů a VLAN transparence,
  • možnost odlišného připojení (metalické, optické, licencované rádiové) pro každou pobočku,
  • topologie point-to-multipoint,
  • garantovaný servis a dostupnost prostřednictvím SLA.
Typický koncový zákazník
  • velké společnosti
Umístění služeb
  • ČR a zahraničí
Transparentní ethernetové propojení pro firmy s centrálou

Máte zájem o službu CEM?

Tuto velkoobchodní službu můžete nabídnout svým zákazníkům. Stačí nás kontaktovat a domluvit se konkrétních podrobnostech. Případně se můžete zeptat na informace, které potřebujete doplnit.

 

 

CEM

Velkoobchodní služba CEM zahrnuje centrální předávací rozhraní NNI s kapacitou 1 Gb/s nebo 10 Gb/s („Služba NNI”) a přenosovou kapacitu mezi předávacím bodem NNI a jednotlivými koncovými body sítě Cetin (pobočkami).

Nabízíme tento typ propojení:
  • optická infrastruktura,
  • rádiová síť,
  • metalická infrastruktura.
Jaké benefity nabízí služba CEM?
  • nepřetržitý dohled a péče našich specialistů, kteří jsou k dispozici na Helpdesku 24 hodin denně, 7 dní v týdnu,
  • dostupnost služby v ČR i v zahraničí,
  • ethernetové propojení sítě s centrálou (topologie point-to-multipoint),
  • řešení pro přenos velkého objemu dat vyžadující vysokou transparentnost přenášených ethernet rámců, 
  • vysoká transparence parametrů ethernetového propojení (VLAN a L2/L3 protokolů)
  • vysoký standard MTU s garantovanou hodnotou 2000B,
  • základní úroveň SLA 99,5 s možností rozšíření.
Nabízené přenosové rychlosti:
  • Linková vrstva 2
    • od 2 Mb/s do 100 Mb/s
  • Linková vrstva 1
    • od 150 Mb/s do 5 Gb/s
SLA – Zvýšená servisní podpora

Předmětem SLA (dohodnuté úrovně služeb) jsou společností CETIN garantované parametry měsíční dostupnosti a maximální délky poruchy služby. 
 

Základní přehled SLA:

 

Úroveň SLA Měsíční dostupnost (v %) Max. délka poruchy (hod.) Odezva pro ohlášení poruchy (hod.)
SLA 99.5 99,5 8 1
SLA 99.7 99,7 6 1
SLA 99.9 99,9 4 1

Dokumenty ke stažení Všechny potřebné dokumenty a služby na jednom místě

Popis služby a detailní informace o technologiích