CEM - cetin.cz
Transparentní ethernetové propojení pro firmy s centrálou
CEM (Carrier Ethernet Multi)
CEM je optimální variantou pro koncové zákazníky, kteří vyžadují premiové ethernetové propojení pobočkové sítě s centrálou garantující vysokou transparentnost (VLAN, L2/L3 protokoly či vysoké MTU) a dostupnost (SLA).
Benefity
- geografická flexibilita v umisťování koncových lokalit a centrály,
- podpora L2/L3 protokolů a VLAN transparence,
- možnost odlišného připojení (metalické, optické, licencované rádiové) pro každou pobočku,
- topologie point-to-multipoint,
- garantovaný servis a dostupnost prostřednictvím SLA.
Typický koncový zákazník
- velké společnosti
Umístění služeb
- ČR a zahraničí
Máte zájem o službu CEM?
Tuto velkoobchodní službu můžete nabídnout svým zákazníkům. Stačí nás kontaktovat a domluvit se konkrétních podrobnostech. Případně se můžete zeptat na informace, které potřebujete doplnit.
CEM
Velkoobchodní služba CEM zahrnuje centrální předávací rozhraní NNI s kapacitou 1 Gb/s nebo 10 Gb/s („Služba NNI”) a přenosovou kapacitu mezi předávacím bodem NNI a jednotlivými koncovými body sítě Cetin (pobočkami).
Nabízíme tento typ propojení:
- optická infrastruktura,
- rádiová síť,
- metalická infrastruktura.
Jaké benefity nabízí služba CEM?
- nepřetržitý dohled a péče našich specialistů, kteří jsou k dispozici na Helpdesku 24 hodin denně, 7 dní v týdnu,
- dostupnost služby v ČR i v zahraničí,
- ethernetové propojení sítě s centrálou (topologie point-to-multipoint),
- řešení pro přenos velkého objemu dat vyžadující vysokou transparentnost přenášených ethernet rámců,
- vysoká transparence parametrů ethernetového propojení (VLAN a L2/L3 protokolů)
- vysoký standard MTU s garantovanou hodnotou 2000B,
- základní úroveň SLA 99,5 s možností rozšíření.
Nabízené přenosové rychlosti:
- Linková vrstva 2
- od 2 Mb/s do 100 Mb/s
- Linková vrstva 1
- od 150 Mb/s do 5 Gb/s
SLA – Zvýšená servisní podpora
Předmětem SLA (dohodnuté úrovně služeb) jsou společností CETIN garantované parametry měsíční dostupnosti a maximální délky poruchy služby.
Základní přehled SLA:
Úroveň SLA | Měsíční dostupnost (v %) | Max. délka poruchy (hod.) | Odezva pro ohlášení poruchy (hod.) |
---|---|---|---|
SLA 99.5 | 99,5 | 8 | 1 |
SLA 99.7 | 99,7 | 6 | 1 |
SLA 99.9 | 99,9 | 4 | 1 |
Potřebujete více informací?
Kontaktujte měOdpovědi na vaše dotazy zodpovíme co nejdříve nebo váš kontakt předáme na obchodníka, který s vámi vše vyřeší.
Dokumenty ke stažení Všechny potřebné dokumenty a služby na jednom místě
Popis služby a detailní informace o technologiích
PDF306 Kb