Privátní IP síť
Carrier IP Connect (CIPC)
Carrier IP Connect je virtuální privátní síť (VPN), která je postavena ve full-mesh topologii, umožňující komunikaci každý s každým. Služba umožní snadno a efektivně propojit všechny pobočky či lokality do jedné privátní bezpečné sítě a následně ji spojit (skrze NNI) například s jinými VPN pomocí poskytovatele v ČR nebo po celém světě. CIPC nabízí jak asymetrické, tak i symetrické rychlosti. Zároveň má k dispozici širokou škálu doplňkových služeb, jako je podpora QoS, pronájem routerů a různé varianty zálohování.
Benefity
  • řešení připravené na míru firemním zákazníkům,
  • podporuje full-mesh topologii,
  • možnost využití metalického, rádiového nebo optického připojení,
  • možnost zálohování jak koncového bodu sítě, tak i propojovací rozhraní NNI mezi CETINem a jiným operátorem,
  • garantovaný servis a dostupnost (SLA) včetně helpdesku 24/7.
Typický koncový zákazník:
  • velké firmy, státní správa a ambasády
Umístění služeb:
  • po celém světě
Privátní IP síť
Službu CIPC (Carrier IP Connect) nabízíme ve variantách:
Basic:
  • je poskytovaná na metalické nebo nelicencované rádiové přístupové technologii,
  • asymetrická rychlost od 2048 Kb/s do 100 Mb/s pro downstream a od 512 Kb/s do 20 Mb/s pro upstream,
  • symetrická rychlost od 2 Mb/s do 300 Mb/s,
  • základní úroveň SLA 99,0 s možností rozšíření.
​Speci:
  • na metalické, optické a licencované rádiové přístupové technologii,
  • symetrická rychlost od 2 Mb/s do 2 Gb/s,
  • základní úroveň SLA 99,5 s možností rozšíření.
Obě varianty služby zahrnují:
  1. Předávací rozhraní NNI,
  2. službu VPN STREAM,
  3. přenosovou kapacitu mezi Provide Edge routerem a koncovým bodem Sítě CETIN,
  4. zákaznické koncové zařízení (CPE).
 
Nabízíme tento typ propojení:
  • optická infrastruktura,
  • rádiová síť, 
  • metalická infrastruktura.
Zákaznické koncové zařízení (CPE)

Součástí služby je i poskytnutí zákaznického koncového zařízení Cisco. V případě asymetrického přístupu je koncové zařízení nedílnou součástí.

Možnosti koncového zařízení:

  1. vlastní koncové zařízení Pernet (bez CPE od společnosti CETIN) v případě symetrického přístupu,
  2. managed CPE (o dodané zařízení se vám budeme starat),
  3. unmanaged CPE (o dodané zařízení se budete starat sami).
Doplňkové služby

V rámci základní nabídky je zde možnost i doplňkových služeb:

  1. Záloha (Back-up)

    Záloha umožňuje v případě výpadku primárního okruhu, aby koncové zákaznické rozhraní znovu navázalo spojení, a to do pouhých 30 sekund.

  2. Quality of Service (QoS)

    Tato doplňková služba umožňuje rozdělení kapacity do jednotlivých tříd tzv. Class of Service. Tyto třídy pak zajišťují prioritizaci jednotlivých aplikací, jako jsou VoiP, SAP, e-mail, internet apod.

  3. Multi-VRF

    Unikátní služba dodávaná výhradně ke službě CIPC Multi-VRF a nabízí možnost vytvoření více oddělení VPN sítí.

 

SLA – Servisní podpora

Předmětem SLA (dohodnuté úrovně služeb) jsou společností CETIN garantované parametry měsíční dostupnosti a maximální délky poruchy služby.

Základní přehled SLA:

 

Úroveň SLA Měsíční dostupnost (v %) Max. délka poruchy (hod.) Odezva pro ohlášení poruchy (hod.)
SLA 99.0 99,0 12 1
SLA 99.5 99,5 8 1
SLA 99.7 99,7 6 1
SLA 99.9 99,9 4 1
SLA 99,9xx 99,9xx 1 1

Dokumenty ke stažení Všechny potřebné dokumenty a služby na jednom místě

Popis služby a detailní informace o technologiích