CIPC - cetin.cz
- řešení připravené na míru firemním zákazníkům,
- podporuje full-mesh topologii,
- možnost využití metalického, rádiového nebo optického připojení,
- možnost zálohování jak koncového bodu sítě, tak i propojovací rozhraní NNI mezi CETINem a jiným operátorem,
- garantovaný servis a dostupnost (SLA) včetně helpdesku 24/7.
- velké firmy, státní správa a ambasády
- po celém světě
Službu CIPC (Carrier IP Connect) nabízíme ve variantách:
Basic:
- je poskytovaná na metalické nebo nelicencované rádiové přístupové technologii,
- asymetrická rychlost od 2048 Kb/s do 100 Mb/s pro downstream a od 512 Kb/s do 20 Mb/s pro upstream,
- symetrická rychlost od 2 Mb/s do 300 Mb/s,
- základní úroveň SLA 99,0 s možností rozšíření.
Speci:
- na metalické, optické a licencované rádiové přístupové technologii,
- symetrická rychlost od 2 Mb/s do 2 Gb/s,
- základní úroveň SLA 99,5 s možností rozšíření.
Obě varianty služby zahrnují:
-
Předávací rozhraní NNI,
-
službu VPN STREAM,
-
přenosovou kapacitu mezi Provide Edge routerem a koncovým bodem Sítě CETIN,
-
zákaznické koncové zařízení (CPE).
Nabízíme tento typ propojení:
- optická infrastruktura,
- rádiová síť,
- metalická infrastruktura.
Zákaznické koncové zařízení (CPE)
Součástí služby je i poskytnutí zákaznického koncového zařízení Cisco. V případě asymetrického přístupu je koncové zařízení nedílnou součástí.
Možnosti koncového zařízení:
-
vlastní koncové zařízení Pernet (bez CPE od společnosti CETIN) v případě symetrického přístupu,
-
managed CPE (o dodané zařízení se vám budeme starat),
-
unmanaged CPE (o dodané zařízení se budete starat sami).
Doplňkové služby
V rámci základní nabídky je zde možnost i doplňkových služeb:
-
Záloha (Back-up)
Záloha umožňuje v případě výpadku primárního okruhu, aby koncové zákaznické rozhraní znovu navázalo spojení, a to do pouhých 30 sekund.
-
Quality of Service (QoS)
Tato doplňková služba umožňuje rozdělení kapacity do jednotlivých tříd tzv. Class of Service. Tyto třídy pak zajišťují prioritizaci jednotlivých aplikací, jako jsou VoiP, SAP, e-mail, internet apod.
-
Multi-VRF
Unikátní služba dodávaná výhradně ke službě CIPC Multi-VRF a nabízí možnost vytvoření více oddělení VPN sítí.
SLA – Servisní podpora
Předmětem SLA (dohodnuté úrovně služeb) jsou společností CETIN garantované parametry měsíční dostupnosti a maximální délky poruchy služby.
Základní přehled SLA:
Úroveň SLA | Měsíční dostupnost (v %) | Max. délka poruchy (hod.) | Odezva pro ohlášení poruchy (hod.) |
---|---|---|---|
SLA 99.0 | 99,0 | 12 | 1 |
SLA 99.5 | 99,5 | 8 | 1 |
SLA 99.7 | 99,7 | 6 | 1 |
SLA 99.9 | 99,9 | 4 | 1 |
SLA 99,9xx | 99,9xx | 1 | 1 |
Potřebujete více informací?
Kontaktujte měOdpovědi na vaše dotazy zodpovíme co nejdříve nebo váš kontakt předáme na obchodníka, který s vámi vše vyřeší.
Dokumenty ke stažení Všechny potřebné dokumenty a služby na jednom místě
Popis služby a detailní informace o technologiích
PDF312 Kb